21 July 2009

Kursus Pengurusan Jenazah





hari ini aku seharian pi kursus pengurusan jenazah..pagi samapi tengahari ceramah jer samapai aku mengantuk2...semenjak mengandung ni badan aku jadi pemalas yg amat sangat nak tido jer...aku pun layanla kandungan ni..asal dah dapat aku mmg ikut jer ragamnya..mummy susah nak dapat kene la layan hahahah..berangan dahhh...masa ceramah tu banyak ilmu yang aku perolehi..seronok sangat bila dengar ceramah..sebab urusan jenazah ni adalah Fardu Kifayah...Ustaz n Ustazah yang sampaikan tu memang best dan aku yg mengantuk ni pun tersedar sebab byk lawak jenaka...rugi sapa2 tak pi..cara-cara yang di ajar pun clear..ada nota dan lebih penting kita dapat tengok macam mana nak ukur kain kapan,gunting kain dan mandi jenazah..lama aku tunggu kursus ini..sekarang azam aku nak tingkatkan ilmu agama aku..aku berniat nanti kalu nenek aku mengingal dan mak n adik beradik aku meninggal aku nak turut serta memandikan mrk...nanti aku upload bg gambar ek..tguguuuuuuu

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers