29 July 2009

baby puja n arap....






28hb lalu kak long aku selamat melahirkan baby gurl...berat 2.1kg..di Hospital Seremban..sebelum melahirkan bb ni dia kene tahan wad sebab mengalami masalah air ketuban kurang dan masalah uri...then lama punya tunggu akhirnya dia terpaksa bersalin melalui pembedahan..doktor takut akan berlaku kompilasi kepada ibu n baby sekiranya lambat bertindak..nak tau dah 3 minggu aku rasa dia kene duk wad..cian dan kak long aku ni stess giler2...aku tak nak citer panjang korang tgkla gambnar ni...

sorry ti aku upload ade nak siapkan meeting ni...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers