19 July 2009

jeng3 aku sah mengandung


Sabtu lepas aku pergi klinik hanya untuk check yang suami aku ni sakit kepala yang bukan kepalang...macam nak pecah katanya..kami pun pi la klinik..sampai sana doktor check yang suami aku ni tak demam pun..tak apa2..tapi doktor bagi gakla ubat..suami aku tak pi kelas pun tido kat umah..ptg nya kami pi hospital seremban melawat kak long..kak long pulak tak dibenarkan kuar sebab air ketuban dia kurang..masa pi klinik aku lupa nak cakap yang aku pun turut sama check..aku disahkan mengandung...seronok bukan kepalang..tapi aku buat muka kontroll jer...doktor yang excited..huhu..alhamdullillah aku dah hamil 5minggu...mula2 aku test kat rumah sebenarnya aku dah puas hati..sebab tak datang period...then aku pening2 kat opis muka pucat dan badan lemah sangat..aku malas buat keje n semua perasaan malas..bayangkan la 2tahun lebih aku tunggu untuk hamil..akhirnya aku berjaya hamil..suami aku pun happy sangat..ia akan mengeratkan hubungan kami lagi...aku berazam untuk tidak lasak2 dan tak nak jalan laju2..aku akan pertingkatkan ilmu keibuan dan ilmu agama..semoga anak yg akan lahir ini akan menjadi insan yang baik dan kuat imannya..amin...badan aku naik 50 kg..

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers