19 January 2009

Majalah Langsir


Hari ni keje tak boleh buat sebab masalah server la...so aku bosan aku pun updatela blog aku yg dah lama na tak update ni...semenjak2 demam aku langsung tak update....so sini aku nak kongsi kwn2 tgk majalah yang aku beli....aku mmg minat sgt dengan fesyen2 langsir...kalau org lain minat fesyen2 baju..tapi aku lebih pada fesyen hiasan rumah terutama sekali langsir..aku suker sangat tengok langsir...ia ringkas tapi memberi makna tersendiri pada peribadi seseorang...bagi aku langsir mengambarkan rumah empunya diri dengan karektor tuan rumah sekali..tahun ni nak sangat beli mesin jahit..dah lama tertangguh tau..

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers