12 January 2009

aku pi Terengganu

Sabtu ahad minggu lepas aku n family pi terengganu hantar adikku belajar di sana...dia belajar di INSTEP bawah Petronas..perjalan ke Terengganu mengambil masa korang kirala...(9.30pg-6ptg) lama wooo...punya letih penat semua ada....disebabkan nak bagi support pada adik so aku pun ikut hantar sekali walaupun gaji dah nak abis..hehehehhe....memang tak puas la jalan sana..kami pergi emergency.nasib baik kami booking dulu..kami bermalam di GEM Beach Resort K.terengganu..lokasinya berdekatan dengan Instep petronas..Syukurla adik aku dapat belajar kat situ..bukan senang nak dapat tawaran siti dan bukan senang nak belajarnya...semua adik aku kene kuat dan cekal tinggal di sana...Kebetulan kawan baik aku ada kerja di k.terengganu..sebagai tenaga pengajar di Kolej Kesihatan Awam...so apa2 hal mmg minta tlg dia la...jauh temapat tu taubat nak pi balik kalau tak minta cuti...makin tekan minyak,makin jauh dan tak sampai2...
Adik aku menangisla kat situ..ialah jauh tau..kalu aku pun aku menangis....aku lagi mental tak kuat...aku doakan dan harap adik aku dapat belajar dengan gembira dan tenang...risau gak dia duk jauh2 tu...nanti gambar aku akan upload...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers