05 January 2009

aku demam panas

Assalamualaikum kwn2..aku minta maap sebab dah lama tak update blog ni..bukan umah takde internet but aku tak larat nak mengadap pc dan rasa takde mood masa aku demam nak menaip blog..lagipun otak aku tepu...masa tu aku demam teruk,...nak citer dalam ni pun aku tak larat...yg pasti aku mmg MC lama...sedang elok plk thn baru kene demam...mmg l;a cuti sakan la aku...hampir 1week aku tak keje..sampai keje tertangguh....
masa aku demam aku lpk kg...pi klinik ambil darah..doktor ckp aku ok takdela plk kene demam chikunggnya..aku kalu demam mmg teruk...nak mkn pun tak selera...turun la berat badan aku yg sblm ni montel..selera mkn pun berkurangan...
dah elok demam badan aku naik gatal2...mungkin elargik kat antibiotik...so aku pi klinik lagi..ambil darah dan tukar antibiotik...tak larat aku..aku tido jer bila dapat mkn ubt gatal2 bi...skrg bdn aku penuh lagi ngn kemerahan....
hari ni mcm aku nak buat tentang keje...yg utama SKT dan Fail meje kene update...mcm2 keje gov ni...tapi takpela kita layan jer....hari ni aku ade taklimat sistem baru...sini mcm2 sistem tapi programmmernya sikit jer..yg ade pun taksemua jaga sistem...ramai gak nak bla dari sini...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers