13 October 2008

umah bocor...

penat raya tak abis lagi..aku penat lagi nak mengemas umah aku ni yg bocor sana sini...mcm duk setinggan...geram betul aku..kami dah byk kuar duit mcm2 da...tapi ade je masalah nye..ni yg menyebabkan aku trauma nak beli rumah...tak samapi brp thn dah masalah...tapi ini mmg la dah teruk dah 25 thn beli...lagi 1thn lagi ade waranty..tu yg aku n laki aku pi PKNS dan MPK buat aduan..buat ansuran bil tertunggak..ni semua bkn masalah kami..tapi bapak laki aku tak bayar..sbb dia mmg tak ambil tau masalah umah tu...yg dia tau dpt duit sewa jer...kiranya kami ni nak kuar dr masalah duit..dah masuk kandang rimau yg menunggu mangsa jer...pening aku..ngan masalah keje lagi..adui..mcm mn la aku nak mengandung kalu otak berserabut....pasrah jer la...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers