13 October 2008

beraya sampai penat.......

hari cuti sabtu ahad tu aku n laki aku ikut mak mertua aku pi beraya umah tok2 sedara...tu la penat aku mengikut../tak ikut tak blh plk...aku umah nenek sendiri pun tak pegi2..aku nak jumpe nnk aku pun tak sempat..faham2 jerla ikut mak mertua aku ni kuat na nak merayau..sbb mmg dia takde apa nak buat..kalu nampk laki aku free sikit mmg terus ajak jln..yg aku sbgi bini kene la ikut laki pi mn2...beraya umah org tua2 taula lamanya...penat aku..aku ni jenis cpt boring...akhhr sekali aku pi umah kwn karib aku lina..blk jer naik keter aku tido..laki aku dah mengantuk tak ingat dunia dah tido mati sampai umah...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers