14 October 2008

Koset

kwn2..aku kan amway distributor..so sapa2 yg berminat nak beli brg amway belila ngan aku soport aku...skurang2nya aku org melayu yang nak maju mcm golongan cina...heheheh
kat amway ade produk baru..iaitu koset...koset ni lain dari lain..lain dr pasaran yg korang selalu tgk...keterangan lanjut bole hubungi aku...di talian 012-2742491...bole byr ansuran..aku pun menggunakannya...bkn sj utk org gemuk/bdn bsr..tapi utk org kurus mcm aku pun bole..aku beli sbb nak hilangkan sakit blkg..sbb aku ade masalah sakit blkg...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers