06 November 2017

Anugerah Pembaca Aktif IPKKM

Alhamdulillah pembacaan sejak july telah memberikan aku minat yang baru. Atas minat terhadap pembacaan, aku telah di anugerahkan sebagai pembaca yang aktif pada bulan oktober 2017. Syukur ada kenangan di KKM ini.
Bergambar sempena Anugerah


sijil dan hadiah dari IPKKM

Sebenarnya aku tidak sedar yang IPKKM tengah menjalankan sesi ini, sekadar mengisi masa di pejabat aku akan turun untuk meminjam buku. TAk sangka dipilih.. Alhamdulillah.

Aku menyedari bahawa sejak mempunyai hp aku tidak membaca. Aku terlalu leka dengan internet sampaikan bila tgk hp kepala penat sangat. Ini tidak baik untuk kesihatan mental. Sejak aku gunakan Inbodyband Amway, dari situ telah memberi alert bahawa terlalu banyak frekunsi di bodyku. Aku tersedar dan aku cepat2 ubah gaya hidup aku. Aku nekad untuk cuba sikit2 membaca dan akhirnya apa yang aku pupuk untuk diri sendiri menjadikan aku minat dengan membaca.

Sebenarnya banyak yang telah ku ubah untuk sendiri. Atas kesedaran sendiri aku berjinak2 dengan Senaman TABATA. ini adalah yang terkini, aku cuba amalkan untuk kesihatan sendiri.

Apabila badan mengeluarkan peluh maka badan rasa ringan dan rasa bersemangat. Zaman ini terlalu menekan diri sendiri, jadi aku cuba amalkan apa yang aku suka sementelah anak2 ku telah besar.

Alhamdulillah. Hidup ini kita yang plan,Tapi ingat ALLAH yang tentukan..semoga bermanfaat...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers