09 May 2016

Dalis Sofeeya Turn 4...

Anak ku yang comei ni soronok sangat permintaan dia untuk sambut di sekolah. Ada rezeki lebih order kek special untuk alis dan kawan kawan. Seronok tengok anak gembira..Cari duit labur la ke anak..nak labur ke mana lagi selain simpan dan apa apa la...Simple takde la makanan lain. Aku pun tak sempat nak buat semua. Tapi bila aku tengok budak2 makan bersuap rasa tak syok pulak. Mesti budak2 tak puas makan. Mebe cikgu tak nak sepah so di suapnya budak2 ni...Ala aku yg tak best tengok.. aku tempah besar 2tingkat tapi kesian pula budak2 makan bersuap mesti tak puas. sebab budak2 makan nk ulang2...emm...

Kek tempah khas dari orang yg sama. MAlas nk order tempat lain. Dekat 11 kali aku tempah tiap2 kali event..Kek ni dapat sponser 1kg dan selebihnya aku bayar...Rezeki alis ada sponser 1 kg..jimat la rm85..so aku hanya bayar RM160 je.  Kek Rainbow 2 1/2kg ..

Semoga Alis menjadi anak yang kekal baik dan bijak. Alis dah nampak ciri ciri yang ringan tulang tapi ikut mood..hihi..apa apa la asalkan sihat..Semoga segalanya dipermudahkan..amin..Hadiah dah beli awal..Gelang emas tangan..
2jenis je aku dapat taruk dlm goodies kanak2

Persiapan mereka yang packing

Kek Rainbow

Tema Sofia

Happy Alis

abi cuti nak sambut bday sama sama

Anak anak syurga

weee love forever!!

Kanak2 Tee Zee Fokus

Masa potong kek bergaduh abg adik..emm







No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers