13 June 2014

Tahniah Akhirnya U Berjaya & Homestay SkudaiKami

Alhamdulillah tahniah kepada u...en.shaiful nizam...setelah bertahun lamanya berhempas pulas..dengan macam2 dugaan yang di lalui akhirnya berjaya juga habiskan degree space yang sgt mencabar...belajarnya sampai ke malam...sabtu ahad tak duduk rumah...kenduri sedara mara semua terpaksa di skipp..pastu anak2 asyik kelaur masuk wad...memang kalau tak cekal memang dah lama tak teruskan...banyak kali juga my huby ni nak berhenti belajar sebab kesian family dan anak2 masih kecik yang sgt memerlukan perhatian..tapi aku cakap teruskan jer..biarla mana yang mampu aku tolong...kalau korang nak rasa perasaan macam aku try la suruh suami korang sambung engineering di space UTM..mmg mencabar la bagi aku...

Suami aku suruh aku sambung belajar pulak..aku memang belum terbuka hati lagi..sebelum kawin dulu ada juga perasaan nak sambung degree tapi kesiankan mak ayah aku ..kalau nak sambung nnti mesti mintak duit mak ayah..lagipun adik2 aku tgh belajar semuanya...so aku terpaksa la bekorban biarkan adik2 belajar sampai berjaya...aku teruskan kerja..

ok cau...anak2 aku dah meragam ni...





Gambar ni baju aku tak turun..photografer tu main bedal jer..patut dia suruhla aku betulkan baju...muka suami aku pun depa tak fakuskan..nampak gambar ni macam fokus pada kami bertiga jer..sepatunya aku tak perlu pegang anak2 aku..baju gaun tu tak nampak kembang sebab aku dah kepit mereka..masa ni tak sibuk sgt pun..tapi layanan kelab photografer UTM ni tak bagus.

Tengok kain baju aku tu..satu nampak kasut,satu tak nampak kasut...tah ape2 la depa ni amik gambar..fokus muka jer..



Kami Kongsi Homestay

Bilik Master

2nd room

3rd room

Dapur

anak2 kami bergabung

masak time

Meriah tu

Barang2 kering yang kami bawa






No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers