22 June 2014

Pakar Mata ACS Kajang

Alhamdulillah selesai checkup mata aku..Di kesibukan aku ni aku sempat lari pi jumpa pakar mata..sebenarnya dah lama nak jumpe pakar mata cuma masing2 takde masa..bila jumpe pakar mata ni aku tak boleh drive sebab bahaya..aku nak check saraf mata. Disebabkan sebelum ni aku ada tiroid so ia menyebabkan ganguan pada mata juga. so nak jumpe gomen dokt bukan tak boleh ..cuma lama sangat tempoh nak jumpa tu..apoiment berbulan2 sebab terlalu ramai..so sesiapa yang berkemampuan sikit boleh la jumpe pakar swsta..bukan apa ringan jugak la beban dokt krjn..baikk tak aku..since kene kje di klinik dan hospital aku dah tengok keperitan dokto2 d gomen..sian byk kerja..kikiki..so aku terusla set apoiment jumpa pakar mata yg berhampiran..bila ada tiroid sblm ni menyebabkan kekeringan pada mata..

Dokto mulakan dengan Kembangkan anak mata dulu..bila dah kembang anak mata ni,penglihatan akan kabur dlm beberapa jam..sebab tu la kene ada suami teman kan untuk drive dan pimpin tgn kita...

setelah dokto tengok saraf aku ok..dan kekeringan menyebabkan mata aku berbayang2...ditakdirkan aku kene pada awal muda,,so far kene pastikan mata sentiasa lembab...itu sahaja...

Yela okla murah jer di sini,,,boleh la untuk kita check mata seblm terlambat...jgn takut jumpe dokt bila rasa kita tak sihat...macam aku dah macam2 dokt jumpe,,sbnrnya aku la org yg paling takut jumpe dokto..aku serah diri je dan belasah jer!!

dokt check dulu 

Mendengar penerangan..cuakk muka..takut

Nurse mula titiskan untuk kembang anak mata

Tengah pejam mata untuk memastikan ubat sekata

anak mata mula mengembang

penglihatan kabur sikit

anak mata dah kembang!!



No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers