21 April 2013

citer apa da

citer dah basi la aku update je la..mesti korang nak taukan..aktiviti terkini aku..emm biasalah selain bekerja ku uruskan umahtanggaku..semakin sibuk dengan macam2 hal...makin lama makin mencabar...tiap2 bulan anak aku akan demam...sabtu ahad sibuk dengan anak2.
kek bdy afy

digemas..majlis nanti buat gabung dengan alis..sabar ye

E
 
Emas tgh murah..cepat2 pi beli hadiah bday alis..sponser by nenek+maklong & cik atul..tks q bagi alis adiah rantai...raya nanti bole melaram..hihi
aku pun tgh carik ni hei meroyan ni rugi tak beli...
 
 
 
alis dan atuk..wedding sepupu di s.alam...byk gmbr tapikan slow la nak upload..dah kecikkan size pun sama jer
 
ni aku pi time purple walk...hampeh je takdenyer cuti yg dihebohkan tu...

ni cermin mata jenjalan yg laki aku belikan dulu...

skrg  jeng jeng jeng

laki aku hadiahkan yg baru...dia belikan dan pilihkan..aku layan jer la...

hadiah besday aku..baru dia tunaikan..aku mintak suar jean ..dia kasi aku ni hah

ambik ko !!

 
surprise..
konon aku surprisekan hadiah jam tgk yg tak seberapa tu..
pastu dia belikan aku benda alah ni..katanya updated la sikit yang...
 
 
hah yang u pakai..i tgk...ok apa2pun aku suka...TQ la yayangku...dia belikan aku gunala...aku nak yg simple jer
Hadiah Jam ini yg mampuku belikan utk bday my huby..
 
Ini baju alis aku beli Online...khas nak buat photoshoot nanti...apa2pun nnti akan diupdate

2 comments:

syalinda johari said...

cantik cermin mata husband ko belikan ko tu..pewit..kekekkee

emyda said...

syalinda hihi..diala nak tgk bini dia jadi artis utk dia...hihi

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers