06 September 2010

Shopping Raya

Today aku shopping raya last..acctually aku n hubby pi TMPoints sebab nak tukar pakej..tapi tak gak leh settle sebab pakej yang kami nak tu tak boleh dapat..so kami nak tukar pakej lain pulak..nak guna student cash pulak..nak dapatkan bayaran bulanan yang murah..rasa terbeban pulak guna pakej combo..bukan kami guna beria2 sangat...semenjak ada anak ni mana dan nak buka PC..tengok sekrang ni aku baru on pc jam 1.30pagi...hah!! sebab baru siap kemas umah..pas aku tidokan hafiy aku pun lelap seklai..so aku malas nak ikutkan nafsu tido ni nanti tak siap keje..aku bangkit dan laju2 buat keje umah yang terbengkalai ni...siap jer aku on pc nan buka mbb2U...siap baru aku update blog...

Jusco Balakong/Cheras..

pas pi TMpoint kami ke Jusco sementara nak tunggu masa sampai kul 2 so singgah jap...aku malas nak pi sebb duit dah sikit huhu...tapi hubby nak sangat..sampai sana apa lagi pi bahagian baby..terus ambil baju melayu,kasut,stokin dan tshirt hafiy..hahahha kantoi ingat tak mau lagi beli utk hafiy..tapi tak boleh arr sebab lawa2...pastu pi bahagian pompuan hubby cakap aku semenjak dah ada anak tak Stylo macam dulu zaman bercinta..mana taknya sbb duitla..hahahha..dah kawin duit perabis kat umah dan barang anak..aku ni tak heran dah dgn fesyen2...pas kene kutuk ngn hubby aku tak stylo aku pun rembattt 2 helai baju...adala nampak fesyen sikit ..huhu..smua hubby bayar sebab dia dapat duit raya dari bos..baru terasa macam org kaya...kih2 sbb sebelum ni nak beli pikir2 jer..takut tak cukup sampai akhir bulan..hhaha...

Sampai opis kul 3ptg.haha mmg tak buat kerja la..semua kat opis tak buat kerja sebab mood nak cuti raya..

Berbuka Pizza Hut

Buka puasa di pizza hut...tu la rasa mcm org kaya sebabb pas shopping pi mkn luar..bukan tak boleh buat sebelum ni tapi mcm aku cakapla tadi dan kami pun bukan org yang gempak2..sederhana jer..bawak hafiy makan pizza hut bagi dia musrum soup..peh!!byk dia makan..best tgk anak aku tak memilih makan...macam kamila..bedal jer...sendawa kekenyangan dia...alhamdullillah..

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers