02 December 2009

Kelengkapan Baby


bekas tempat simpan barang2 yang dibeli
tuala & selimut
pampers jenama maman
beg oren ni aku main beli jer sbb color..rasa byk kegunaannya..
kelengkapan yg basic


Sesuai utk F/M
baju biru sesuai tuk semua F/M
3 helai ni aku beli kat pakson time sale
aku n habby ada la sikit beli2 brg awal2 ni sebab rasa dah tiba masa kene beli brg2 baby..org kata tak elok beli awal2..but aku rasa skrg dah 6bln ni kene beli..sikit2 lama2 jadi bukit..mcmtula duit kita..kalau beli sekaligus pasti terasa sgt..aku n hubby adala buat perancangan kewangan lagipun hubby aku ni belajar so aku la perunding kewangan,mana yg perlu beli dan tak perlu beli..skrg pi beli2 pun rasa dah semput..perut aku keras dan tegang kalau naik keter dan jalan lama2..kalau ikutkan 8bln nak pi beli,alamatnya aku tanggkap muat jerla brg2 baby..ni pun dah tak larat..dlm masa yg sama hubby tgh cuti semester so amat sesuaila pi beli...ok dah penat.,...yang pasti aku tak tau jantina anak aku ni..kesempurnaan dan kesihatan yang lebih penting..that why aku beli brg2 color2 oren dan colorful..hehe

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers