24 May 2009

Ulangtahun Perkahwinan Aku n Suami

Assalamualaikum hai peminat2 ku..hehehe..nak tau tak hari ni anniversary kami yang ke-2 tahun...aku memohon agar suami aku akan lebih menyayangi aku dan keluarga, bertanggunjawab dan moga-moga kami dikurniakan anak dalam tempoh terdekat ini..seharian semalam kami kuar dating..dah lama tak dating atau kata lain nya lama dah kami tak kuar2 jalan2..mana taknya masing2 sibuk dengan kerja masing2...selalunya suami aku la yg sibuk..aku sabtu ahad lepak umah jer...semalam kami pergi berjalan2 tgk pameran rumah. kami tak dapt nak beli sebb kami pun konfius nak beli umah di area mana..tau2la suami aku tu dia kerja merata2...mcm aku kat putrajaya mana mungkin dapat beli di putrajaya sbb harganya mahal.huhu...pastu kami pi A Famosa REsort MElaka..sebab apa kami pergi sini,sebab aku dapat tiket free time kursus tempoh hari...RM40 seorang..aku dapat 2 so aku ajak suami pergi sana.lagipun kami tak pernah pergi...semapoi jer tempat tue...mandi mande..hehehe...then last kami pergi tengok wayang..cerita Syurga Cinta..sebab apa kami memilih tgk movie ini,sebab anniversary kami celebrate anniversary perkahwinan ke2 thn..syukur Allah memanjangkan jodoh kami...best gak citer tue.korang pi tgk..tak la romentik sgt..tapi ia menceritakan macam mana cinta itu datang dan cinta itu sangat best!!okla nnti aku upload gambar2 ye...see u soon...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers