04 May 2009

Pak Lang telah pergi buat selama-lamanya


terlebih dahulu aku mohon ampun dan maaf kerana sudah lama aku tidak update blog ini..aku terlalu sibuk dari akhir bln 3 sehingga sekarang ni...baru2 ni pada 18hb april 2009, pak lang ku telah pergi mengadap Ilahi tepat jam 11.50pagi.. aku difahamkan yang arwah kene serangan jantung..aku tidak dapat menahan kesedihan kerana aku dan arwah rapat..dan aku juga sgt rapat dgn family arwah terutama anak2 arwah...aku tak sempat menatap wajah arwah kerana kami terlewat disebabkan suami ada hal yg tidak dapat dielakkan....kesedihan amat dirasai kerana ...untuk pengtahuan semua genap 1minggu selesai kenduri kwin anaknya. walaubagaimana pun aku redha dan pasrah mungkin ini qadak qadar, arwah sempat jua melihat persandingan anak sulong perempuannya iaitu amrina..Al Fatihah...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers