22 February 2009

Nenek selepas pembedahan





hari khamis lepas aku dan suami pergi melawat nenek di PPUM KL. kami pergi selepas waktu kerja..sampai di sana 7.30ptg..magrib...kami pergi dengan menaiki motor..Nasib kami naik motor,bayangkan jem teruk kat area Kl ker PJ...peh penat sey...samapi sana ramai pakcik2 dan makcik2 aku ada..semua tunggu nenek...nenek masuk bilik bedah pada 5.30ptg..nak tau kami tunggu samapi 12.30mlm baru nurse wad 7 ambil nenek naik ke wad...geram betul..aku pi tanya nurse kenapa nenek say lambat di ambil..padahal doktor siap bedah 9.30mlm.geram betul...aku mmg masak dengan hospital2 kerajaan,semigov dan swasta..lambat betul service mrk..padahal dah tau yg kami tunggu lama..swasta jugakla yg puas hati...entahla aku taula hospital krjn sampai bila nak jadi mcmni...aku dah la staf KKM malu aku...

2 comments:

Tee Jay said...

waduhhhh.. jadi popular lps ni omak den tu.....weii kak ngah... apsal noise gbr ko tu?? pakai resolution kocik ko? Dah npk mcm kamera phone plak....

ampunnnnn... cabuttttttt.....

puja said...

ha ah pic dia noise..xpe la..
mcm2 bende ko nk nih? slow2 amik satu2..nnt ko pressure lak..ok la..have a good life wit ur hubby!

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers