17 February 2009

Nenek belah abah

Hari ini aku dapat tau nenek aku masuk wad..masalah usus dia dah teruk..nenek aku memang ada masalah perut..kami dah banyak kali suruh pergi hospital tapi dia tak nak. sekrang dah terlalu teruk pakcik aku yang tinggal di puchong pergi hantar ke PPUM..sekarang nenek ada di sana. kami ingin melawat tapi tak taula boleh tak masuk dah mlm2..waktu melawat 12pm-2ptg dan 5pm-8mlm. waktu mmg suntuk sebab kami tinggal di bangi dan keje kat putrajaya.so mmg kalu nak pi mmg tenpuh jemla...tau2la KL...aku harap nenek aku tak kene penyakit kancer sbb posibality utk kene sakit kancer usus..takut aku..sbb ada nenak sedara kami pun dah berak pun dalam plastik..tu yg aku risau sgt..

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers