15 October 2015

Rumahku Syurgaku

Alhamdulillah ketemu jua masa untuk update blog. Lamakan blog ni tak update..Sekarang kehidupan aku banyak sangat berubah. Apa yang berlaku adalah pilihanku. Aku sangat sibuk menguruskan bisnes amway aku. alhamdullilah telah nampak hasil atas usahaku selama ini.

Dalam masa sibuk bekerja,bisnes dan mummy serta isteri,aku juga mempersiapkan rumah baru kami. Kami curi curi masa untuk menyiapkan segalanya sebelum pindah. Memang memenatkan tapi puas hati. 3 in 1 kerja yang aku lakukan. Adakalanya flet jugak la...kuatkan semangat buat semua untuk pindah. Memang lambat ini saja yang mampu kami lakukan. Suami aku juga sibuk dengan kerja hakiki dia. Kami sama sama berkorban untuk capai satu matlamat. Laptop ini pun lama tak bukak.

Ok kita teruskan cerita pasal rumah. kami dapat kunci Mac 2015. Gaji pun dah tolak Febuari lepas. Memang aku 'supper' la sebab tolak umah dan kuarters. alahmdulillah selesai juga kerja2 ubahsuai yg simple dan puas hati. ikut budget kami berdua.Insyallah akan berpindah dalam masa terdekat ini. Kami tak buat house warming sebab tiada budget lagi. Jika ada rezki insyAllah boleh buat. Setiap final touch ni hasil tangan kami. Tidak berupah. Nak jimat punya pasal.
Brg2 yang sampai dari kedai

Lampu kipas siap pasang

Dapur Basah di ruang sidai baju

Siap setelah renovation. Dinding dapur aku cat sendiri.

Kichen Cabinet dapur kering. Tak ikut fesyen skrg..ini je yang mampu

Ruang Tamu. Dinding luar suami yang cat.

Ruang Makan


Sebelum
Selepas. Hasil gigih suami aku.


No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers