29 January 2015

Sudah Sampai barang untuk kerja

Hihi..tah apa apa tajuk,,,ok testing testing...happynya dapat barang sendiri atas usaha sendiri..untuk makluman blog ni akan ku update sesegera mungkin... setelah sekian lama aku tak berblog..sibuk dengan hal peribadi dan hal kerja di pejabat. now ada masa sikit seminggu lepak opis macam macam benda aku dapat setelkan..nak sharing benda aku ni...aku dah lama order lappy dengan company IT..sebab nak murah..sebab bayar cash ni mengigil gak la kuar duit..nasib najib bagi duit bonus...dapat la ku tambah sikit..duit bonus dan gaji...hampir nak abis sib menyimpan...tetiba lak lappy ni sampai...pastu baju korporat KKM pun sampai...laju je duit abis...nak mencari berpeluh2 gak la...pastu anak pulak semput pi klinik pakar terbang lagi..tapi takper aku akan claim duit klinik kat opis hubby..hope dptla membantu...


Selama ni aku guna lappy hubby..tapi dah pecah..aku belum ganti kan lagi...tu aku malas tu guna brg org jika rosak aku gak menganga nk ganti...tgk skrg dah terjadi..so aku kne la ganti skrin yg pecah tu..grrrrr..stresss

aku byk kerja luar so takde la kerja aku tertangguh..bole naip terus...

Alhamdulillah 2015 menampakkan perkembangan yang positif..since huby abis belajar,aku dah bole aktif semula bisness..sblm ni aku kne fokus pada uamhtangga..sambil2 niaga...skrg aku bole full fokus capai gold...ini la hobi aku selama 10tahun dlm amway...aku minat..tu la bila minat ia mengatasi semua masalah yg ada..betul...bila tak minat mmg buat la apa apa sampai bila pun tak jadi...

ok ini sebagai permulaan...jumpe lagi..

org lain dah pakai Mac..aku baru nak beli...lembabkan..RM1058..

pelaburan untuk kerja opis,blog dan bisnes

Baju KKM bole la jika kerja luar.RM100
Tab lenovo ni aku beli rm699 utk bisnes..lama dah tahun lepas..sbb hp aku kecik payah nak show presentation

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers