06 May 2014

Jelajah Klinik area Klang

Saja nak share pengalaman baru..semenjak aku terlibat dalam peluasan sistem baru untuk farmasi ni aku n team banyak menjelajah seluruh klinik dan hospital yang tak pernah kami pergi..\Minggu lepas aku stelkan area klang...macam2 pengalaman yang best dan tak best..semenjak ni hp la nyawa aku. dengan hp juga la aku boleh cepat sampai ke destinasi yang memerlukan kami cepat dan tangkas bekerja...aku guna google map la kalau nak sampai..bagus la bila kita ke mana2 guna map ni..tak perlu kita nak risau kalau lambat sampai..

Ada satu pengalaman ni masa ke Klinik Kesihatan Meru..percaya kan google map sampai kene tipu..Padahal dah sampai...pastu terus ke kubur cina..kubur yang bergunung2 tau..bukan sikit2 kami masuk..dah sampai ke dalam tau..masa tu aku dah seram sejuk...bulu roma dah naik..sebab takutla..dah sampai ke dalam tau...huhu...apa lagi terus pusing pecut la...takuttttt...seumur idup ni la pengalaman pertama pi kubur cina...

hik2 akhirnya sampai juga klinik...

then pergi naik bot ke Pulau Ketam..bawak kereta parking di jeti..naik bot lama giler tak naik..kiki...naik bot dlm 45minit gak...pi perkampungan atas air..klinik pun atas air....pun 1st time jugak...ada hikmahnya juga masuk unit ni..bykla tempat yg tak pernah pi kita pi..wlpun dekat payah kita nak round semua..padahal aku org klang juga..tau balik kampung jer..

bila dah masuk unit ni bykla aku akan survive sorang dan belajar lagi berdikari..

hidup aku penuh ngn pengalaman yg berharga...

Setel seminggu dan balik surender buat laporan..laporan aku n kwn2 ni berharga...sebagai rujukan..kalau salah mmg efect duit kerajaan...

Peningkatan bilangan kawan aku makin ramai....kwn2 ngn org farmasi,PKD,dan Kejuruteraan..kiki..



No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers