09 February 2014

Awal Tahun 2014

Sebenarnya niat di hati nak upload pada blog baru..tapi takde masa nak update..aku dah ada 2 blog baru..termasuk ni ada 3 blog nak aku update..tu yg makan masa yang lama nak buat..dengan macam2 benda nak uruskan..

Untuk pengetahuan aku sekarang dipinjamkan ke unit Projek PHIS...bawah Puan Arnee..dan Puan Haryati.

Aku pun dah outstation untuk  yang pertama di Hospitar Muar..agak ada sikit tekanan nak pergi..bila dah pergi okla...cumanaya aku kene hadap bengkak susu la...dalam masa yang sama anak aku alis kene muntah2..lagila haru biru aku di sana...

Sblm tu awal bulan januari alis baru kuar wad..sebab batuk teruk..kene sedut kahak...setiap kali dah baik..ada jer benda baru yang alis belajar...setiap bulan pas baik sakit , alis dapat sesuatu yang baru...memang seksala bila sakit..tapi bila tengok kepandaian dia suka la aku..

hopefully aku kuat untuk menghadapi hari2 yang mendatang..tak mau putus asa..dan misi visi tahun ni nak kumpul dit balik...banyak duit dah abis macam2 buat tahun lepas...hope anak2 pun semakin membesar semakin kurang sakitnya...

ada la cakap2 orang mengatakan pasal anak2 aku ni..aku tak sentap pun..aku terima sebab masing2 ada dugaan yang diberikan..so aku terima dan mudahan anak2 aku pun kuat untuk menghadapi juga..amin...

Mudahan tahun ni memberikan kebahagiaan dan dimurahkan rezki..amin...




afy di sekolah ABIM..

Kasut ni hubby belikan untuk beriadah..Punyala lama abis belajar dia terus beli untuk kami...
2x la kami dah stat joging

Mesin Nabulizer ni aku yg beli untuk anak2 aku..
rm350..beli d Farmasi.

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers