05 August 2013

Selamat Menyambut Hari Raya

Dikesempatan ini aku memohon maaf atas segalanya secara tidak sengaja atau disengajakan..aku juga insan yg lemah kadang apa yg aku cakap org tak suka dan sebaliknya..aku juga cuba memperbaiki diri agar menjadi lebih baik..raya tahun ni meriah kerana aku dapat menyiapkan segalanya awal untuk anak2...memang raya untuk anak2 aku riang ria...sambil kita berkumpul bersama ahli keluarga..bergambar sakan..hihi..

Raya kali ni anak pompuan aku dah becar...meriahla kita kan...leh bergambar berempat..hihi..bila kita seronok makanya hormon2 dan emosi semua akan seronok..aura positif akan makin naik..itu yg penting...asyik aura nagetif jer...so bila raya ni biar kita naikan aura positif apa nak jadi selepas itu biarkan...selepas raya kita akan meneruskan kehidupan yang memeningkan hihi...takper2..idup perlu diteruskan...

Bila duit dah abis itu yg negetifnya akan dtg..sabra

jer la...wakakkka..

ni tepat 3.30 pagi,masak yg last utk bersahur..pastu aku terus update blog dan fb...sementara menunggu 4.30 pagi utk kejutkan suami..aku masak ayam masak merah jer nak abiskan lauk dlm peti..now lauk2 smua dah abis...peti kosong...balik raya nnti kita penuhkan lagi peti ye..

plan nak buat open house dan besday party..emm tarikh yg kami nak buat tu byk org kawin..itu yg tgh pk tu samaada dan buat time akhir bulan..takut pulak ramai yg buat open house...lagipun insyaAllah tahun depan raya umah baru...tu yg plan nak buat umah ni sebelum pindah..

nak buat besday party utk anak2 aku...afy nak sgt kek cars...catering semua aku dah riki2...dan kek je belum pilih design..goodies pun aku pk nak tempeh FM je...senang jer..

itu saja..semoga kita bertemu lagi...bawah ni dah siap2 nak bawak gemas..hadiah mama aku dari kami adik beradik..ma suka masak sup tulang untuk kami...


1 comment:

Anonymous said...

Napa tak belikan Noxxa jek...alahai anak..heheheh..-K.nad

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers