10 April 2009

cerita sepanjang minggu

hari ini jumaat hari yang paling bahagia untuk pekerja2...exp pekerja kerajaan hehe..mana tidaknya sabtu ahad cuti biasala..kamis dan jumaat aku paling sibuk minggu ini..kene siapkan portal dan sistem pesakit dalam untuk hospital2...next week aku dan geng SPPD kene outstation kat Hospital Ipoh..so laporan sudah diapkan cuma ade sikit lagi nak editting jer...

minggu ini perancangan untuk cuci umah kuarters yang dah dapat kunci 2minggu..tapi tak kemas2 sebabnya takde masa..malam ini ingat nak berkeras gak paksa cuci umah tu...lepas ni kwn atau family nak dtg la umah di putrajaya...umah bangi kami akan repair sikit2 dan sewakan...tak larat nak berulang alik..lagipun kawasan umah bangi tu dah sesak ngan mcm2 org..aku kan programmers yang belum hebat lagi so otak ni penat aje if balik dari keje,tu yang tak larat nak duk bangi dah sesak...badan penat..biarla kene tolak elaun yg penting selesa dan depan opis...

ahad ini perancangan pi kenduri kawin sepupu belah lelaki.di klang juga...

3H2M aku stay klang tolang sepupu aku persiapan kawin dia...byk sgt tlg..sampai kaki aku bengkak...urat besar belakang lutut aku bengkak..sebenranya mmg dah sakit...pastu mengemas tlg kenduri tu makin bengkak kaki aku..

okla aku betul2 dah penat..nnti aku upload gambar sepupu aku kawin yg penuh ngan dugaan...

No comments:

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers