04 March 2009

Holiday Di Sarawak




























Pada 27,28hb2 dan 1hb3 aku dan hubby pergi melancong kat Sarawak...hehe walaupun 3H2M saja tapi kami hapy sebab banyak kenangan kami di sana...kami menaiki AirAsia la...penerbangan murah..."Semua Org Blh Terbang"....Nasib ada Air Asia kalau tak kami tak terbangla...bayangkanla MAS langsung tak mau turun harga...selepas AirAsia ni wujud,MAS down habis...tu la sekarang MAS buat tambang murah pula...tu la akibatnya akhirnya turun harga gak...yelah nak fight...

Disebabkan kami 1st time datang, so kami meminta pertolongan untie Nini. Dia org sarawak...dia ipar kepada pak teh aku...so kami ni bersedarala secara automatik...layanan mrk mmg tiptop..mmg best..pastila korang tak akan layan mcmtu...ini baru betul..baru dikatakan pertolongan ikhlas...kami memborong banyak...walaupun masa suntuk tapi kami dapat buat semua...kami bergambar sakan...nak tau kami tukar hotel...yelah ingat nak save,so kami duk hotel murah...pastu hotel tu kotor...eeee...geli aku...last minute,kami booking HOtel Harbeview...3star..okla baru selesa...disini aku tunjukan gambar2 kenangan kami disarawak...heheheh..semoga terhibur

1 comment:

mahfuzah said...

pic lain xder ke? kenduri kat umah auntie tini mane?pic korang boleh tahan cantik hehe..next time aku lak nk fly! huhu

Dalis Sofeeya

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dini Hafiy

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wedding

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kucingku

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers